Termeni și Condiții – anvelopepromotii.ro

Ultima actualizare: 22.08.2025

1. Datele societății

Societatea VINCE ONLINE SRL, cu cod fiscal RO45137092, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2021002588035, cu sediul social în Str. Uiasca 65 A, Cod 117052, Bascov, Arges, e-mail: office@anvelopepromotii.ro, telefon: 0753100667, este operatorul magazinului online anvelopepromotii.ro.

Prin accesarea și utilizarea site-ului, clientul acceptă termenii și condițiile de mai jos.


2. Dreptul de proprietate asupra produselor

Toate produsele livrate rămân proprietatea VINCE ONLINE SRL până la achitarea integrală a sumei datorate. Până la achitare, clientul trebuie să păstreze și să manevreze produsele cu grijă, conform principiului maximei diligențe a unui bun proprietar.


3. Livrarea produselor

3.1. Costuri de livrare

Costurile de livrare sunt afișate în coșul de cumpărături și apar pe factura proforma ca articol separat.

  • Livrare prin curier: 25 lei/bucată (TVA inclus).

3.2. Termene de livrare

Durata estimativă de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, dar termenul final se comunică clientului la confirmarea comenzii. Societatea garantează livrarea maxim în 30 de zile de la plasarea comenzii, cu excepția cazurilor în care părțile convin altfel. Comenzile se pot livra prin curierat rapid .

3.3. Absența clientului la livrare

Dacă clientul nu este prezent la livrare, acesta trebuie să contacteze curierul pentru reprogramare. Produsele trebuie ridicate în maximum 10 zile de la prima prezentare; altfel, acestea vor fi returnate către societate, iar costurile de retur vor fi suportate de client și deduse din suma rambursabilă.

3.4. Livrare parțială

Dacă anumite produse lipsesc, aceasta se va menționa pe documentul de transport al curierului. Clientul are 2 zile pentru a informa societatea prin e-mail sau telefon. Produsele lipsă vor fi expediate cât mai rapid posibil.

3.5. Produse deteriorate sau neconforme

Clientul poate refuza livrarea produselor deteriorate sau neconforme și trebuie să menționeze acest lucru pe documentul de transport. Clientul are 2 zile pentru a verifica produsele și a notifica societatea. Produsele folosite (ex: anvelope montate) nu pot fi returnate.

3.6. Întârzieri de livrare

Întârzierile pot fi cauzate de:

  • adresă incompletă sau incorectă: livrarea se reface în 48-72 ore;

  • colet pierdut sau livrat greșit: curierul poate deschide o anchetă de până la 10 zile. În caz de pierdere confirmată, societatea va trimite din nou produsul sau va rambursa suma, la alegerea clientului.


4. Dreptul de retragere (persoane fizice)

Clientul persoană fizică are 14 zile de la primirea produselor pentru a le returna fără justificare, cu excepția produselor personalizate, jantelor și anvelopelor/jantelor montate. Cheltuielile de retur sunt 10 lei/bucată.

Returnarea se face doar pentru produse în stare perfectă, nefolosite și cu toate accesoriile. Exercitarea dreptului de retragere se poate face prin:

Rambursarea se efectuează în 14 zile de la primirea produselor returnate.


5. Garanția produselor

5.1. Persoane fizice

  • Anvelope și jante: (2 ani garanție legală)

5.2. Persoane juridice

  • Anvelope și jante: 1 an

Defectele trebuie raportate în 2 zile de la primire. Produsele cu uzură normală, deteriorări provocate de montaj necorespunzător sau accidente nu sunt acoperite de garanție.

Produsele montate necesită dovada montării într-o unitate autorizată și un raport de constatare defect. Expertiza producătorului durează aproximativ 8 săptămâni. Dacă defectul este confirmat, produsul va fi înlocuit aplicând gradul de uzură corespunzător.


6. Protecția datelor personale

Datele colectate (nume, adresă, e-mail, telefon, cont bancar) sunt folosite strict pentru procesarea și livrarea comenzilor. Nu vor fi vândute sau folosite în scop publicitar, cu excepția partenerilor implicați în procesarea comenzilor. Prelucrarea datelor respectă legislația în vigoare privind protecția datelor personale.


7. Responsabilități și limitări

  • Societatea nu este răspunzătoare pentru pierderi cauzate de informații incomplete sau incorecte furnizate de client.

  • Societatea nu garantează disponibilitatea continuă a produselor. În cazul epuizării stocului, clientul va fi notificat și poate alege rambursarea sau așteptarea reînnoirii stocului.


8. Contact și suport

Pentru orice întrebare, reclamație sau retur, clienții pot contacta societatea:

Log in

You dont have an account yet? Register Now

Meniu Principal Categorii DETALII CONTACT
What are you looking for in Partdo?